poniedziałek, 4 kwietnia 2016

#10 SPRING 2016

Jak chyba wszyscy ja również czekam na wiosnę. Mieliśmy już kilka pięknych, ciepłych i słonecznych dni, jednak nadal mi mało! Z utęsknieniem czekam na zielone liście na drzewach, milion kolorów dookoła, kiedy wszystko kwitnie a w powietrzu unoszą się niezwykłe zapachy. Pomyślałam, że może na przywołanie wiosny stworzę post z inspiracjami. Pokaże Wam równiez kilka swoich wiosennnych ujęć, może to Was "ruszy z kanapy" i postanowicie zrobić coś na prawdę fajnego! Na kwiecień mam już zaplanowanych kilka współprac tfp, ale nie tylko. Myślę że to idealna pora roku na to aby każdy mógł stanąć przed obiektywem i dostać cudowne kolorowe fotografie, które będzie długo wspominał z uśmiechem na twarz, także zapraszam znajdzie się jeszcze kilka wolnych terminów w kwietniu i maju. :) Wszystkie inspiracje znalezione na Pinterest wyszukiwanie "spring photogaphy". 





I kilka moich ujęć





6 komentarzy:

  1. taaak, zeby wyjsc i nie martwic sie o choroby!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakimś ogromnym cudem tej zimy nie zachorowałam ani razu :O :D

      Usuń
  2. Twoje zdjęcia jakie inspirujące <3 Czekam na tę wiosnę z utęsknieniem tyle pomysłów czeka na realizację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje ujęcia są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze ciepłe dni... A ja zasmarkana w domu. :(
    Piękne zdjęcia - zarówno Twoje jak i inspiracje. ;)

    OdpowiedzUsuń