niedziela, 22 listopada 2015

Polska Złota Jesień z Agnieszką

Zacznę od tego, że podczas robienia sesji było bardzo ciepło, więc nie martwcie się o Age, nie zmarzła. :) Sesja odbyła się pod koniec pięknych październikowych jesiennych dni. Przyjemnie ogląda się takie zdjęcia, kiedy za oknem szaro i pada. Wracając do modelki, jak widać na ujęciach jest przepiękna. Świadoma swojego ciała, idealnie układa się przed obiektywem. Praktycznie nie musiałam jej nic mówi, pozowała tak jakby czytała mi w myślach. Uwielbiam tak współpracować. Oprócz tego jest ogromną gadułą(nawet nie wiem czy nie większą ode mnie, co proste nie jest :P), dzięki temu od razu nawiązałyśmy kontakt i początkowo zamiast pędzić na zdjęcia poszłyśmy na kawę, jakbyśmy się znały "od zawsze. Przepiękny makijaż wykonała Justyna. Niestety nie miałam przyjemności osobiście poznać, ale zaskoczyła mnie perfekcją wykonania makijażu, za co ogromnie dziękuję! Dziewczyny już czekam na wiosnę i mam nadzieje kolejną współprace :)

make-up: Nawacka.pl



12 komentarzy:

  1. ale sliczne kadry!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna obróbka, świetnie skadrowane! :)) Polecam tą Panią <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Boso w październiku?! Na prawdę podziwiam :) Kadry jak zawsze piękne,delikatne i kobiece :D Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze zdanie wpisu :P Poważnie było bardzo ciepło, ja robiąc zdjęcia w swetrze cała się zgrzałam i było mi gorąco. ;)

      Usuń
  4. twoje fotki są bardzo inspirujace kochana

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna dziewczyna i przepięknie wykonana sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko cudowne. Gdyby nie pierwsze zdanie, które napisałaś uznałabym, że Agnieszka jest niezłym hardcorem pozując boso w tym okresie! hah, genialne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna modelka i świetna obróbka , brawo :)

    OdpowiedzUsuń