środa, 11 listopada 2015

Autumn inspiration 2015

Nie wiem jak Wy, ja jednak mimo częstych opadów deszcz, spadku temperatury i ogólnego spadku humoru i większości osób, lubię jesień i otaczające Nas przepiękne kolory.Nieodłącznym elementem jesieni są dla mnie swetry. Osobiście je kocham i jestem ich ogromną maniaczką. Co sezon sprawiam sobie kolejne sztuki i powoli przestają mi się mieścić w szafie. W tym roku okres jesienny starałam się wykorzystać jak tylko umiałam, co zakwitło kilkoma sesjami. Oprócz swoich zdjęć pokażę Wam również kilka inspiracji. Teoretycznie tego typu post powinien powstać przed sezonem jesiennym, ja jednak robię go już prawie na koniec jesieni, ponieważ jesień ma kilka etapów, aktualnie możemy podziwiać przepiękne jesienne mgły.
Dajcie znać, czy podobają się Wam tego typu posty.








Inspiracje 




 Photo: © Aaron Homiak



Photo: Emily Soto


9 komentarzy:

  1. jakie ladne inspiracje!♥

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham Twoje kolorki na zdjęciach! <3
    więcej takich postów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! <3
      Będę się starać robić posty regularnie, kolejny już napisany :)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podobają posty w tym stylu :) Miło poczytać i pooglądać coś lekkiego w jesienny wieczór. Nie mogę się już doczekać całej sesji z dziewczyną w białej sukience,dwa powyższe ujęcia są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Najpierw będzie jednak post z analogowej sesji, więc zapraszam :)

      Usuń
  4. Piękne jesienne fotografie . Klimat jak najbardziej jesienny.;)

    malenkafotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta jesień twoimi oczami :)
    maggmagicstories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, genialne inspiracje wybrałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwiebiam jesień! jesienią na prawdę bardzo dużo można mieć pomysłów na sesje zdjęciowe ! a inspiracje Twoje są mega :)
    zapraszam do siebie :)
    www.paluszkiewiczphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń