wtorek, 26 sierpnia 2014

Sesja Weronika Merida S. ♡

Sesja z Weronika planowana była już od bardzo dawna. Zawsze marzyła mi się sesja z balowej sukni, z modelką o długich kręconych rudych włosach. Najpierw poszukiwania zaczęłam od sukienki. Przekopałam cały internet i po miesiącach poszukiwań nalazłam te (prawię) idealną na vinted po przystępnej cenie. Kiedy już ja kupiłam dość długo czekała na odpowiednią modelkę u mnie w szafie. Weronikę podziwiałam już od bardzo dawna na profilu u genialnej Marty Job. Nie byłam nawet świadoma, że mieszkamy w jednym województwie! Poszukiwania Weroniki zaczęłam od maxmodelsie, bo sądziłam, że taka piękna modelka na pewno jest rozchwytywana. Niestety nie miałam jeszcze konta, miałam tylko jej facebooka..


Była mi dość głupio pisać ta bezpośrednio do obcej dziewczyny.. Całe szczęście po kilku dniach dostałam odpowiedź i okazało się, że Merida to przemiła osóbka, bardzo otwarta na propozycje. Sesja była planowana już dużo wcześniej, jednak moje wakacje były "podziurawione" przez wyjazdy. W końcu kiedyś sie spotkałyśmy na sesji przeraziłam się jak ją zobaczyłam!! Piękna, drobniutka, rudowłosa piękność! Bardzo się bałam, że suknia będzie o wiele, wiele za duża.. Tak też było i tu z pomocą przyszła mi Dorota, która nie dość, że świetnie dobrała makijaż do całej sesji(jak zawsze) to jeszcze pomogła z flarami dymnymi, blendą oraz suknią. Tak wiem odrobinę się rozpisałam, ale mam nadzieje, że przetrwaliście przez moje wypociny, miłego oglądania zdjęć!

mod: Weronika Merida S.  KLIK
make-up: Dorota S.  KLIK


Zapewne będą pytania o dym, więc odsyłam do TUTAJ  :)

22 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! :) I ta modelka genialna <3

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, a modelka na prawde przepiekna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo... klimatycznie. Niestety, trochę widać, że suknia jest za duża, ale ostatnie zdjęcie jest piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, modelka chyba mogłaby się nią dwa razy owinąć, taka szczuplutka. Sukienka to chyba xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxl. :D

      Usuń
    2. Nie, po prostu ona nosi XXXXXXXXXXXS

      Usuń
    3. Być może, ale mam sukienkę w domu i wiem, że jest ona na prawdę ogromna.

      Usuń
  4. śliczne włosy!
    zapraszam też na swojego bloga - http://eittapattie.blogspot.co.uk/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, świetny klimat, taki ''magiczny''. :)
    leciakblogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ! ♥
    cudowna modelka!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Znów stworzyłaś piękną serię, tym razem bardziej magiczną niż zwykle <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta piękna rudowłosa dziewczyna idealnie pasuje do tej scenerii! Sesja jest bajkowa!

    Pozdrawiam gorąco :*
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia ! ;) Dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakby to powiedzieć... śnię, marzę, pragnę takich włosów! Cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wykonujesz świetne zdjęcia! :) sesja magiczna!
    http://aliasonare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniale Wam to wyszło! :) oby jak najwiecej takich sesji bo świetnie się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się zdjecia, które robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny klimat zdjęć, genialny pomysł na sesję. Te rude włosy idealnie współgrają z tłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ją! A zdjęcia wyszły Wam baardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co to jest w skrzyneczce, genialny efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To latarnia :) Flara dymna, napisałam o nich w poście "lewitacja i efekty dymne" ;)

      Usuń