poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Norwegia 2014

Nadszedł czas na post o Norwegii, o który mnie prosiliście. Kto zagląda na moje strony, wie że byłam w tym pięknym kraju. Pojechałam tam do taty i zabrałam ze sobą swoją przyjaciółkę.


W ciągu tych 12 dni miałam okazję zobaczy piękno Norwegii, odwiedzić urocze miasteczko Drammen oraz oczywiście zawitać do stolicy- Oslo. Już po przyjeździe stwierdziłam, że na pewno kiedyś tam wrócę. Norwegia to kraj niekończących się lasów, w których mieszkają łosie, kraina jezior, rzek, wodospadów i fiordów. Ja pokochałam ten kraj, a samo Oslo wręcz uwielbiam. Ten kraj ma tak wiele do zaoferowania, że podczas jednej podróży nie w sposób odwiedzić wszystkie piękne miejsca. Mam nadzieje, że Was nie zanudziłam i wybaczycie mi dość kiepskie zdjęcia krajobrazów, niestety nie mam do tego oka, starałam się jak tylko mogłam ;)

W następnym poście pokażę Wam, sesję Weroniki również z Norwegii. Jeśli chcecie zobaczyć trochę więcej zdjęć okiem blogerki, zapraszam Was na DEVING.PL





12 komentarzy:

  1. o rany zazdroszczę! Śliczna z Ciebie dziewczyna, i włosy masz świetne :)

    Zapraszam na mojego nowego bloga! Dopiero się rozkręcam, będą modne stylizacje, kosmetyki i porady urodowe! zapraszam do obserwacji http://byisiuuulek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. siostra mojego chłopaka razem ze swoim była w Norwegii teraz na trzy tygodnie i oglądając jej zdjęcia zakochałam się w tym kraju. patrząc po Twoim, tylko jeszcze bardziej utwierdziłam się w przekonaniu, że koniecznie muszę tam pojechać. :) świetne zdjęcia i naprawdę przepiękny kraj. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O bardzo mi miło! Ja osobiście bardzo polecam odwiedzić ten piękny kraj! Pozdrawiam. :)

      Usuń
  3. zdjęcia miażdżą, piękne. <3 szkoda tylko, że takie małe :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochani klikamy w zdjęcia, a one się powiększą! ;)

      Usuń
  4. Marzy mi się podróż do Skandynawii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po zdjęciach widać że to cudowne miejsce i tak bardzo Ci zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia mnie po prostu wryły w podłogę! Są cudowne!:)
    http://leciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są bardzo ładne! Po prostu esencja piękna Norwegii :) To prawda, że jak już raz się tam przyjedzie, to chce się wracać ;) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie oddałaś klimat tego kraju. Pozazdrościć :* A co do krajobrazów to nie kłam, że nie masz do tego oka bo są wspaniałe! :* Szkoda, że więcej zdjęć nie dodałaś :( Ale mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się tutaj pojawią jakieś piękne widoki z tego kraju :* Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  9. też miałam okazję zwiedzić Norwegię, jest tam przepięknie ;)

    www.drawer-dark.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ach, marzy mi się Norwegia ; )))


    http://ciemoszewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń