wtorek, 30 maja 2017

#8 2017

Mój pierwszy plener. Nigdy nie miałam okazji wzięcia udziału w tego typu wydarzeniu. Nigdy nie byłam na warsztatach czy plenerach, z jednego prostego powodu, nie sądziłam czy sobie poradzę. Bardzo zaskoczyło mnie zaproszenie na plener, w dodatku jako gościa honorowego przez Dastina - organizatora. Długo się wahałam, czy zdecydować się czy nie. Nie żałuję, że pojechałam bo było to najmilsze fotograficzne wydarzenie w moim życiu. Spotkać ludzi o tym samym zamiłowaniu co Ty, wspólnie fotografować, dzielić się doświadczeniem i radami. Nie wiem jak jest na plenerach, ale miałam szczęście, że ekipa była na prawdę bardzo fajna. Mimo tych samych stylizacji i modelek, każdy z Nas uzyskał inny klimat na swoich zdjęciach i to jest wspaniałe. 
O samych modelkach rozpisywać się nie będę, dziewczyny były wspaniałe. Pozowały wiele godzin na chłodzie, za co Was podziwiam. Mam nadzieje, że jeszcze będziemy miały możliwość wspólnie coś stworzyć. 



Modelka: Dorota SzymańskaDorota Szymańska
Wizaż: Ola Walczak
Designer: Magdalena Wilk- Dryło Designer








4 komentarze:

  1. Co tu dużo gadać... Kosmos! Piękne fotografie. Może i ja w końcu zdecyduję się na plener. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne foty! Ależ ja bym chciała wziąć udział w tych plenerach jako modelina, zazdro modelkom :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież ostatnio byłaś na jakiś warsztatach/plenerach! Widziałam zdjęcie z aparatu, wyczuwam genialne zdjęcia. Te o świcie wymiatają na pewno!

      Usuń