czwartek, 23 lutego 2017

#1 2017

Kolejna współpraca z piękną Magdą. Zawsze marzyłam o sesji ze zwierzętami. Przez myśl przeszło mi wiele cudownych zwierząt, ale ostatecznie wybór padł na alpaki. Jestem nimi niesamowicie zauroczona. Przyznam, że współpraca z nimi nie należała do najłatwiejszych, ponieważ są bardzo ostrożne i przychodziły tylko kiedy miało się dla nich jedzenie, takie spryciule ;) Jednak przemiły właściciel bardzo pomagał przy sesji i oto jej efekty. 
Po sesji z alpakami, wracając do samochodu stwierdziłyśmy, że wykorzystamy niską temperaturę do zrobienia kilku zimowych ujęć. Zupełnie spontaniczna sesja, miałam przy sobie wiele stylizacji, bo do końca nie wiedziałam w czym będzie pozować z alpakami, więc wykorzystałyśmy jedną z pięknych sukienek od Ana Louise. Dziękuję Madziu za poświęcenie! Na samym dole znajdziecie również kilka ujęć z backstage. 

red dress: Ana Lousie




Backstage


6 komentarzy:

  1. magiczna sesja !!! Obie stylizacje i scenerie są przepiękne. A Madzia jest przepiękna, uwielbiam jej urodę

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały klimat! ♥ Alpaki to bardzo fotogeniczne stworzonka, a jeśli chodzi o Magdę to zapiera dech w piersi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, chociaż uwielbiają robić "głupie miny", chyba powinnam dodać osoby album ze zdjęciami alpak idealnymi na memy. :D

      Usuń
  3. świetne i klimatyczne zdjęcia :) obie stylizacje super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow genialny pomysł na sesje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku, alpaki to tak słodkie stworzenia <3 Ale ta spontaniczna część sesji jest dla mnie jednak najpiękniejsza, czerwień tej sukienki i niesamowita uroda Magdy pięknie komponują się z bielą <3 http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń