sobota, 12 listopada 2016

#32 2016

Nie od dziś wiadomo, że mam słabość do piegów. Madzie już na pewno znacie, była przed moim obiektywem kilkukrotnie. Uwielbiam z Nią pracować. Sesja sama się tworzy, pojechałam z jedną stylizacją, a wyszły mam wrażenie trzy osobne sesje. Tak to jest jak modelka daje Ci takiego powera! Magda właśnie taka jest, inspiruje mnie ogromnie są mimiką, pomysłami na sesji i całą sobą. Nie da się jej zrobić słabych zdjęć, może dlatego właśnie aż tyle wyszło ich na sesji.
Dziewczyny zachęcam do zgłaszania się, jeśli masz duże oczy, pełne usta czy coś co Cie wyróżnia pisz śmiało, zawsze staram się odpisywać. :)




4 komentarze:

  1. O jejku, ile perełek w jednym wpisie!
    Szczerze przyznam, że uwielbiam Wasze współprace. Chyba nie ma Waszej wspólnej sesji, która by mnie nie zachwyciła. Trzeba przyznać, że Magda ma genialną urodę, ale i Ty świetny talent, bo nie łatwo sfotografować ten typ urody (wielu kompletnie nie potrafi zrobić pięknych ujęć piegów...). Z pierwszej sesji macie ogromnego plusa za dbałość o szczegóły; od miejsca przez stylizację, wszystko pasuje do siebie idealnie. Okulary były strzałem w dziesiątkę, fajnie dopełniają całość. Z drugiej serii uwielbiam ten ciepły, delikatny klimat i piękne wyeksponowanie piegów Magdy. Czarno-białe zdjęcie to miazga! Z serii ostatniej pierwszy kadr najbardziej przykuwa oko. Aczkolwiek wszystkie ujęcia są super, zieleń świetnie pasuje do typu urody Twojej modelki. Świetna robota dziewczyny! :)
    (trochę się rozpisałam, rekompensując tym samym fakt, że nad większością Twoich sesji się zachwycam, a w ogóle ich nie komentuję. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie wspaniałe! Niesamowita modelka! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Modelka cudowna, sama poszukuję pięknej , oryginalnej i delikatnej modelki z piegami ! Praca z taką modelką musi byc interesująca! Przepiękna sesja!!

    OdpowiedzUsuń
  4. masa genialnych zdjęć.... jestem pod ogromnym wrażeniem ! uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń