poniedziałek, 31 marca 2014

Sesja w stylu steampunk


Sesja w stylu steampunk? Kiedy modelka do mnie napisała, że jest chętna na sesję w tym stylu, przyznam się, że nie wiedziałam na czym to polega, wujek google oczywiście mi wyjaśnił wszystko. :D Zaciekawiło mnie to, więc oczywiście natychmiast się zgodziłam. Kiedy Asia pokazała mi stylizacje, od radu było pewne, że za wszelką cenę muszę się z nią spotkać na zdjęciach! Nie każdemu podoba się styl tych zdjęć, ale dla mnie to nowe doświadczenie i zdjęcie inne niż wcześniej.
Asia okazała się wspaniałą modelką. Od początku było widać, że jest bardzo miłą i otwartą osobą, a kiedy zaczęłyśmy rozmawiać był widać, że wie czego chce i tak też było. Kiedy stanęła przed obiektywem, czuła się bardzo swobodnie, zwłaszcza, że zdjęcia robione były na rynku we Wrocławiu, więc ludzi co nie miara ;)
Mimo, że zdjęcia są inne niż zawsze, mam nadzieje, że i Wam się one spodobają.
Już w kolejny weekend zapowiada się kolejna wspólna sesja, w kolejnym innym stylu! :)













Model / make up: Silver Wolfie
Stylization: Larva
Brooch: MADmoiselleMeli


6 komentarzy:

  1. O jeju podziwiam modelkę ! Cudowny efekt !

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie je przerobiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe zdjęcia, i ta nietypowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szczerze to też nie wiedziałam co to za styl :) bardzo fajne klimatyczne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń